Home » Najpierw wychować, później nauczyć – podstawy savoir vivre

lipiec 2022
P W Ś C P S N
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
stat4u

Najpierw wychować, później nauczyć – podstawy savoir vivre

W ramach innowacji „Najpierw wychowywać później nauczać – podstawy savoir vivre”, w lutym, klasa 2c została zaznajomiona z podstawą savoir vivre w instytucjach kulturalnych. Ze względu na pandemię nie mogliśmy odwiedzić żadnej instytucji, dlatego:

  • zwiedziliśmy wirtualne muzeum zamkowe w Pszczynie,
  • malowaliśmy martwą naturę podpatrując dzieła mistrzów
    w galeriach,
  • odwiedziliśmy  izbę regionalną znajdującą się w naszej szkole.

Luty upłynął klasie 2c w artystycznym nastroju były:

  • kukiełki i teatr,
  • taniec z chustami do utworu Chopina Walc Des-dur,
  • popisy recytatorskie i udział w małym OKR,
  • obrazy zainspirowane Preludium deszczowym.

Wszystko to jako wstęp do zajęć z innowacji. Dzieci poznały zasady zachowania się w teatrze, muzeum, filharmonii. Inauguracją tych zajęć był wyjazd do Teatru Żelaznego w Katowicach na spektakl Złota rybka. Podczas wyjazdu wykorzystaliśmy naszą wiedzę teoretyczną w praktyce.

W ramach innowacji, klasa 2c pozyskała wiedzę, jak prawidłowo zachowywać się przy stole. Dzieci samodzielnie wykonywały origami z serwetek jako dekorację stołu. Po licznych scenkach, które uczniowie odegrali są gotowi na wyjście do prawdziwej restauracji.

Certyfikaty













Skip to content